piątek, 3 maja 2013

Projekt denko!

Jest początek maja, dlatego też pokaże Wam produkty zużyte w tym miesiącu. Projekty denko będą się pojawiały co miesiąc lub co dwa :)  Jak na mnie jest dosyć tych produktów :)No ale przejdźmy, bo nie chce żeby ten wstęp był długi.



Okej to teraz zaczynamy króciutkie recenzje poszczególnych produktów:



Tonik Garnier Skin Naturals Essentials

Bardzo fajny i przyjemny tonik. Świetnie oczyszczał, odświeżał i nawilżał. Naprawdę świetny produkt i bardzo wydajny ;) Ja mam tutaj z ochronnym ekstraktem z róży i wiem że jest jeszcze winogrono

Dostępność: np. Biedronka
Cena: 10 zł / 200 ml
Czy zakupię ponownie: TAK








Odżywka do włosów Joanna z apteczki babuni

Ja mam tutaj ta wzmacniająca dla włosów cienkich, delikatnych
ze skłonnością do wypadania. Wszyscy ją sobie zachwalaja, jednak ja nie widzę szczególnej różnicy kiedy ją daję na włosy, a kiedy nie. Jedyne co to włosy były póżniej łatwe w rozczesywaniu. Do tego ta odżywka jest mega nie wydajna:(


Dostępność: Rossmann, Natura, drogeria Laboo
Cena: ok. 6-7 zł / 300 g
Czy zakupię ponownie: NIE


 Szampon do włosów z Timotei with Jericho Rose

Mój ulubiony szampon, bardzo tani, świetnie myje, duża pojemność, wydajny... Nic dodać nic ująć:)

Dostępność: np. Biedronka
Cena: ok. 9 zł / 400 ml
Czy kupię ponownie: Oczywiście, już mam zapas :)


 Mleczko aloesowe do demakijażu twarzy i oczu z Ziaji

Po pierwsze mleczko jest mega wydajne i świetnie zmywa makijaż oczu jak i twarzy, ALE ohydnie pachnie, do tego strasznie podrażnia moje oczy ... Jestem na nie!

Dostępność: różne drogerie
Cena: ok. 8 zł / 200 ml
Czy zakupię ponownie: NIE
Zmywacz do paznokci z BeBeauty 

Naprawdę fajny zmywacz! Nie śmierdzi tak jak wszystkie zmywacze do paznokci, moim zdaniem wręcz pachniał ;) Dobrze radził sobie z lakierem, do tego ta pompka,  która jest znakomita. Dzięki jej nasz zmywacz się tak szybko nie kończy :) Na pewno opakowanie sobie zostawię:)

Dostępność: Biedronka
Cena: ok. 6 zł / 150 ml
Czy zakupię ponownie: TAK
 Płatki kosmetyczne z Carea

Lubi te płatki, są tanie i fajne :) To tyle:)

Dostępność: Biedronka
Cena: 2,79 zł / 120 płatków
Czy kupię ponownie: OCZYWIŚCIE
 Carmex

Chyba wszyscy już mieli z nim styczność, i na pewno zdania są podzielone, bo tu już zależy czy ktoś lubi to mrowienie czy nie. Ja to lubię, dlatego dla mnie jest świetny ;)

Dostępność: Rossmann
Cena: ok. 10 zł/ 4,25 g
Czy zakupię ponownie: MOŻE



Jeszcze tylko maseczki i próbki:
- odświeżający krem nawilżający na dzień z NIVEA
Chyba mnie przekonał i kupię pełnowymiarowy produkt:)
- część maseczki z Rival de Loop, bardzo fajna :)








To był by już koniec. Mam nadzieję, że ten post Wam się spodobał :) Jest to pierwszy mój post tego typu, więc nie wiem czy dokładnie wszystko powiedziałam i mam nadzieje, że jak będzie jakiś błąd przymrużycie na to oko:D

Pa :*



10 komentarzy:

  1. Spodobał mi się ten zmywacz do paznokci. Nigdy nie mogę skontrolować ile zmywacza wylać na wacik, w efekcie czego zużywam pół butelki ;/ Muszę odwiedzić Biedronkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. mialam kiedys to mleczko z Ziaji, ale o wiele bardziej wole micele:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szampon timotei jest świetny! :-) Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę w końcu wypróbować ten zmywacz z Biedronki. Na szczęście mój stary zmywacz-bubelek już dobiega końca :D

    Ps. Wyłącz sobie w ustawieniach weryfikacje obrazkową, bo zniechęca to do zostawiania komentarzy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za podpowiedz :)
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  5. oby tak dalej :) zapraszam na rozdanie:)

    OdpowiedzUsuń