poniedziałek, 15 lipca 2013

Nowości z SH!

Wiem, że ostatnio były nowości, ale strasznie chciałabym Wam pokazać co udało mi się upolować dzisiaj :)
Przepraszam Was za to! Od dawna juz kupowałam w SH, jak i mama lubi tam chodzić tak i ja :D W SH można znaleźć niesamowite rzeczy, a co najlepsze angielskich marek ;)Do tego cena nigdy nie odstrasza! Mieszkam w małym miasteczku dlatego może nie ma u nas ekstra super rzeczy, ale zawsze można sobie pobuszować :)I dzisiaj mama znalazła nam dwie pary butów :) Z czego ja sie ogromnie ciesze, bo uwielbiam buty! Do tego ich cena jest po prostu piorunująca ! Bo to aż haha 8 ZŁ za parę! Nie brzydzę się kupować butów, ponieważ zawsze można je wyprać.
No dobrze, oto one:


Wyglądają jak nowe!

Jak je zobaczyłam pierwszy raz, pomyslałam, że to są Vansy haha :D

 
 Ale pochodzą z River Island :D

 i drugie w kwiatki :D

Jeszcze tylko muszę dokupić sznurówki :)
Jak Wam się podobają?
Chcecie takie posty ?
PA :*

1 komentarz: